2011-10-24

BROKEN

känner mig som en trasig människa idag. Vet inte vad det är med mig. Mår så sjukt dåligt just nu att jag bara vill försvinna för ett tag. inget funkar hemma och idioten man en gång tyckte så bra om har förvandlats något av det värsta ja vet. får panik och stressar sönder i skolan. inte sovit ordentligt på tre veckor. har magkatarr och mensvärk samtidigt fyfan. gick hem tidigt från skolan idag när allt brast tålde verkligen inte någon. Blir så arg på migs själv. Bode väl göra mina hundra försenade inlämningar istället för att sitta här men behöver verkligen skriva av mig lite.

och nästa vecka ska jag behöva träffa dig igen. Är så sjukt förväntasful nervös och glad för det samtidigt så jävla rädd för vill inte känna den smärta du utsätter mig för. fan, fan också.

saknar min fina storasyster on top of everything. fyfan vad saknar dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar